REGISTREERI GARANTIITÖÖ

Kui Sul on ligipääs Green IT varahalduskeskkonnale, siis palun logi sisse.

Seadme kirjeldus

KONTROLLI GARANTII KEHTIVUST

Seerianumber

GREEN IT OFF-SITE GARANTII TEENUS

Tagame seadmete muretu garantiiremondi kokkulepitud tingimustel. Vastame garantiitöö taotlusele maksimaalselt 2 päeva jooksul ning teostame garantiiremondi maksimaalselt 20 päeva* jooksul.

OFF-SITE garantii on garantiiteenus, kus klient peab seadme ise saatma Green IT hoolduspartneri esindusse, kus teostame garantiiremondi.

GREEN IT ON-SITE GARANTII TEENUS

Tagame seadmete muretu garantiiremondi kokkulepitud tingimustel. Vastame garantiitöö taotlusele maksimaalselt 2 päeva jooksul ning teostame garantiiremondi maksimaalselt 20 päeva* jooksul.

ON-SITE garantii on garantiiteenus, kus Green IT transpordib garantiilise seadme enda hoolduspartneri esindusse ning teostab garantiiremondi. Seadme töökorda seadmise järel transpordime selle tagasi kliendi poolt osutatud sihtkohta. Juhul kui teenus sisaldab ka Tootja poolset on-site garantiid, siis saadame kohale tootja poolse tehniku.

* Seoses varuosade tarnete hilinemisega seadme tootja poolt võivad tekkida ettenägematud viivitused, üritame aegsasti sellekohastest viivitustest teavitada.

TOOTJA GARANTIITINGIMUSED

HP

https://support.hp.com/ee-en/checkwarranty
https://support.hp.com/gb-en/document/bph06501
https://www.telia.ee/ari/seadmed/garantii-ja-hooldus/hp-seadmete-garantii-ja-tugiteenus

DELL

https://www.dell.com/support/home/ee/en/eedhs1?app=warranty&~ck=mn
https://www.max.ee/et/teenused-ja-lahendused/garantii-ja-tugiteenused/delli-seadmete-garantii-eestis

LENOVO

https://pcsupport.lenovo.com/ee/en/warrantylookup
https://download.lenovo.com/lenovo/lsw/lenovo_pc_devices_services_agreement_feb2017-emea-english.pdf

APPLE

https://checkcoverage.apple.com/ee/et/
https://support.apple.com/et-ee
http://imarvutid.ee/et/shop/garantiitingimused

NB! Kui on-site garantiikäsitluse korras tuleb tehnik Teie juurde kohapeale ja selgub, et antud probleem ei kuulu garantii alla (vedelikukahjustus, füüsiline vigastus, tarkvaraprobleem või muu garantii alla mitte kuuluv tegur), siis on klient kohustatud tehniku väljasõidu ja tööaja eest tasuma!